Օրը՝ 21.03.2024
Ժամը՝ 11.00
Վայրը՝ Հյուսիսային դպրոց
Մասնակիցները՝ Հյուսիսային դպրոցի 5 տարեկաններ
Պատասխանատուներ՝ Քրիստինե Գրիգորյան, Մերի Կարապետյան
Նպատակը՝ Ստուգատեսի շրջանակում դիտարկել ու գրանցել սաների խաղային, տեխնոլոգիական կարողությունները
Խնդիրները՝
- նպաստել սաների ինքնուրույնության դրսևորմանը, դիտարկել ու գրանցել.
- նպաստել թիմային /խմբային/ գործունեության ընթացքում փոխօգնության, հանդուրժողականության որակների ձևավորմանն ու զարգացմանը.
- նպաստել երևակայության, ուշադրության զարգացմանը.
- նպաստել տեխնոլոգիական /աշխատել մկրատով, սոսնձով, այլ նյութերով/ հմտությունների զարգացմանը.
Ընթացքը.
Խմբային աշխատանքի արդյունքում ստեղծել հետաքրքիր և տարբերվող ուսուցողական խաղեր, որոնք կարող են լինել և՛ մաթեմատիկական, և՛ բնագիտական-տեխնոլոգիական, և՛ լեզվական-ստեղծագործական: Խաղերի ստեղծման համար կարող է օգտագործվել տարբեր պարագաներ` խցան, ամրակ, ստվարաթուղթ, գլան, լեգո և այլն։
Ստեղծված ուսուցողական խաղերը, դրանց գործածում-կիրառումը կհրապարակվեն դասարանական բլոգում:
Կցել ինքնաշեն խաղերի տարբերակներ
Ամփոփում