Ժամկետը` Փետրվար
Մասնակիցներ՝ Հյուսիսային դպրոցի 2.3 դասարանի սովորողներ
Նպատակ ՝
- բանավոր խոսքի զարգացում, ինքնուրույն մտածելու‚ երևակայելու և արտահայտվելու, խոսք կառուցելու կարողությունների ձևավորում, մեդիահմտությունների կիրառում,
- Թումանյանի ստեղծագործությունների յուրացում (բերանացի)
- ստեղծագործությունների ներկայացում, մեկնաբանություն, տարածում։
Ընթացքը՝
Մայրենի+մեդիատեխնոլոգիա՝ նկարել հերոսներին, հեքիաթներից, բանաստեղծություններից դրվագներ, մուտքագրել անունները։
Տեխնոլոգիական աշխատանքներ՝ կավով, պլաստիլինով, նկարչությամբ ստեղծել թումանյանական հերոսներ, տիկնիկներ:
Ընտանեկան նախագծեր՝ «Կարդում ենք Թումանյան» ընտանիքում ՝ ներառելով ընտանիքի բոլոր անդամներին։ Ստեղծել թումանյանական մեդիաընթերցումների մեդիափաթեթ տանը, դպրոցում։
Ռոդարիական հնարքների կիրառում՝
- Ի՞նչ կլիներ, եթե …
- հեքիաթների շիլափլավ,
- շուռ տված հեքիաթներ,
- ի՞նչ եղավ հետո․․
Անհրաժեշտ գործիքները՝ անհատական նեթբուք-նեթբուք, պլանշետ, նկարչական պարագաներ (ջրաներկ, գուաշ, վրձին, տարբեր տեսակի գունավոր թղթեր), այլ նյութեր (խմոր, պլաստիլին, կտորներ, կոճակներ, ժապավեններ, թափոններ):
Ամփոփումը՝ դասարանական բլոգում: